Näytetään tekstit, joissa on tunniste joulukortit 2011. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste joulukortit 2011. Näytä kaikki tekstit

perjantai 16. joulukuuta 2011

Joulukortteja osa 3


Noniin viimeisetkin joulukortit on tehty.
Kaikki kauemmas matkaavat kortit ovat jo lähteneet saajilleen, viimeiset kiireen vuoksi nyt vasta täällä esittelyssä.


 Papermanian ihana joululehtiö on ollut kovassa käytössä kyllä tämän joulun korteissa.
Tämän ja seuraavan kortin taustapaperit sieltä.


Tein itse siis tänä vuonna noin 20 joulukorttia.

  

Nämä lähestulkoon samanlaiset tonttukortit ovat kahdelle työkaverilleni, omalle työparille ja entiselle työparille. En ihan kaikille työkamuille lähtenyt kortteja väkertämään, olisin saanut tehdä noin 11 lisää..

 

Onneksi alkaa muutenkin jo joulu kolkutella ovella, töissä on viimeinen rutistus eli joulujuhla ohitse ja enää 3 päivää töitä jäljellä.

Joulutunnelmaa luvassa siis piakkoin.

 

tiistai 6. joulukuuta 2011

Joulukorttipläjäys

  
Tässä loput tähän mennessä valmistuneet joulukortit.


Viime Sinellin reissulla nappasin mukaan ihanaa paperia, jota menikin koko arkki näihin neljään ensimmäiseen korttiin.



 Tekstitarrat näkyvät huonosti kuvissa, oikeasti ne erottaa paremmin.


 Sitten tyyliltään erilaisia kortteja:






Vielä puuttuisi 4-5 korttia. 

Nyt jatkamaan linnan juhlien seuraamista :)

lauantai 26. marraskuuta 2011

Joulukortteja osa 2


 Lisää tällä viikolla valmistuneita joulukortteja.


En ole hommannut juuri mitään uusia matskuja tämän vuoden kortteja varten.
Ekokorttipohjia ostin ja uusia Tatty Teddy - kuvia.


 Muuten käyttelen viime vuodesta jääneitä matskuja ja joskus viime keväänä hankittua Papermanian ihanaa joulupaperilehtiötä.


 Nyt siis valmiina kaikkiaan 6 korttia.
Jos saisin tänään tehtyä vaikka 5 lisää, niin olisi jo hyvällä mallilla.
Huominen vierähtää nimittäin töissä ja sitten ei olekaan oikeastaan aikaa kuin ensi viikonloppu askarrella.


Eli todennäköisesti joulukorttipostauksilla jatketaan :)

Kivaa viikonloppua ja huomista ensimmäistä adventtia!

perjantai 11. marraskuuta 2011

Joulukortteja


 Noniin, sitten niitä joulukortteja.


Ostin nimenomaan joulukortteja varten Sinellistä ekokorttipohjia, joita aion käyttää kaikissa tämän vuoden joulukorteissani.
Yllä olevan kortin kaikki matskut Sinellistä, paitsi taustapaperi, joka kuuluu Papermanian lehtiöön, jonka tilasin Paperellasta.


Tähän ruskeasävyiseen korttiin oli pakko päästä kokeilemaan noita ihania haaraniittejä, jotka ostin Tiimarista.


Tällaiset olivat ekat valmistuneet tämän vuoden joulukortit. Lisää pitäisi tehdä, mutten tänä viikonloppuna ryhdy siihen hommaan kun ajelemme käymään kotipuolessa.

Hyvää viikonloppua kaikille!