torstai 29. heinäkuuta 2010

Mikä kesä!


Kesälomani viimeisiä päiviä viedään, mutta ei haittaa, ihana loma on ollutkin! Olen valvonut pitkään ja nukkunut myöhään, vieraillut häissä, tavannut ystäviä ja sukulaisia, uinut enemmän kuin viime kesinä yhteensä, lukenut kirjoja, askarrellut, neulonut, katsonut sarjoja, kolunnut kirpputoreja, shoppaillut, vieraillut eri puolilla Suomea, käynyt asuntomessuilla, grillannut, ottanut aurinkoa, rentoutunut, istunut mökillä kaikessa hiljaisuudessa ja ja... Ihanaa!
Vanhempani olivat meillä 2 yötä ja lähtivät äsken kotiin, lauantaina saamme vielä ystävät ihanaiset luoksemme vihdoinkin, ja siihen onkin hyvä kesäloma päättää :)


Niin ja tässä tosiaan pari kuvaa Ellokselta tilatuista lakanoista, suostuttelun jälkeen sain isännältä luvan tilata nämä "tilkkutäkit".


Yllä kukalliset latte-mukit, jotka ostin ihanasta sisustuskaupasta. Olen kerran aiemminkin tilannut sieltä tavaraa, mutta pari viikkoa sitten minulle selvisi, että pulju sijaitsee kotikunnassani! No olihan sinne mentävä tutustumaan ja mukaan lähtivät mukit sekä alla olevassa kuvassa näkyvät purkit.


Viime aikoina olen ihastunut tällaiseen romanttiseen kukka- ja ruusukuvioon. Enpä arvannut, että tässä näin vielä käy.. mutta kuulemma olenkin vähän hempeä täti sisustuksen suhteen ;D


Törmäsin taannoin jotain blogia selaillessani ihaniin tanskalaisiin sisustustuotteisiin ja harmittelin kun luulin, ettei niitä Suomesta saa... No, eilen kävin äipän kanssa Stockmannilla ja siellä astiaosastolla odotti tämä lintu-kuppi, jota olin jo netistä kuolannut! Stockan kanta-asiakaskortilla hintaa jäi vain 7,90€.


Vielä pari kirpparilöytöä. Yllä oleva tarjoiluastia löytyi Pohjanmaalta, hintaan 5€. Siihen ajattelin leipoa muffinsseja kahvipöytään tarjottavaksi.


Ja nämä pienet "hopeiset" alustat löytyivät tänään läheiseltä kirpprilta, yhteishintaan 2€.
Loman aikana olen toki ostanut läjäpäin vaatteitakin kirppiksiltä, mutta niitä en taida jaksaa esitellä :D

1 kommentti: